CERTIFY

ERASMUS +

Call 2019 KA2 (Key Action) 2 – Cooperation for innovation and the exchange of good practices

KA204 – Strategic Partnerships for adult education

PROJECT TITLE: Crisis and Employment: Tools and methodologies For Your future

PROJECT ACRONYM: CERTIFY

https://certifyproject.com/

Κατά την τελευταία δεκαετία τόσο οι τυπικοί όσο και οι άτυποι ανοιχτοί μαθησιακοί δίαυλοι, έχουν αναγνωρισθεί πανευρωπαϊκά, ως βασικό στοιχείο για την επίτευξη των στόχων του Προγράμματος της Δια Βίου μάθησης.

 Ωστόσο, σε πολλές περιπτώσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορεί να μη γνωρίζουν τις εγκάρσιες δεξιότητες τους, οι οποίες έχουν αναπτύξει κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής και προσωπικής τους πορείας και τον σημαντικό ρόλο που αυτές μπορεί να παίξουν στην ανταγωνιστικότητά τους στην αγορά εργασίας.

Το πρόγραμμα CErTiFY επιδιώκει να βοηθήσει άτομα τα οποία επιθυμούν να εργασθούν στον ραγδαία αναπτυσσόμενο κατά την ευρωπαϊκή ένωση Πολιτιστικό – Δημιουργικό τομέα, αναπτύσσοντας και δοκιμάζοντας μια νέα μεθοδολογία η οποία βασίζεται σε ψηφιακά εργαλεία, τα οποία απευθύνονται σε ανθρώπους που θέλουν να ταυτοποιήσουν και να πιστοποιήσουν τις εγκάρσιες δεξιότητές τους.

 Ο Πολιτιστικός – Δημιουργικός Τομέας χαρακτηρίζεται από το γεγονός ότι οι διαδικασίες πρόσληψης και στελέχωσης σε αυτόν δεν είναι ιδιαίτερα δομημένες καθώς και από το ότι ότι οι βασικές δεξιότητες σε αυτόν, συχνά αποκτώνται σε βάθος χρόνου και εκτός του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος.

Συνεπώς η αναγνώριση και πιστοποίηση των βασικών δεξιοτήτων είναι σημαντική για αυτούς/ες που μόλις ξεκινούν την καριέρα τους, αλλά και για όλους τους ενήλικες που επιθυμούν να εργασθούν, αλλά δεν μπορούν να βρουν την κατάλληλη θέση εργασίας στον τομέα αυτό.

Στο πλαίσιο αυτό το πρόγραμμα  CERTIFY θα αναπτύξει και θα δοκιμάσει δύο ψηφιακά εργαλεία: α. μία εφαρμογή Smartphone μέσω της οποίας θα παραχθούν ψηφιακές βιογραφικές ιστορίες και β. μια πλατφόρμα δι’ αποστάσεως μάθηση, με στόχο να υποστηριχθούν και να καθοδηγηθούν οι αναζητώντες στην προσπάθεια τους να βρουν εργασία.

Tα δύο αυτά εργαλεία θα βοηθήσουν όσους /ες αναζητούν εργασία να ευθυγραμμίσουν τις δεξιότητές τους με τις περιγραφές διαθέσιμων θέσεων εργασίας, ώστε να αποκτήσουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και να διευκολυνθούν στην προώθηση της καριέρας τους.

ΕΤΑΙΡΟΙ

Συντονιστής: Πανεπιστήμιο του LOUGHBOROUGH, Ηνωμένο Βασίλειο

ATIT BVBA, Βέλγιο

Πανεπιστήμιο DE MONTFORT, Ηνωμένο Βασίλειο

SPES GMBH, Αυστρία

IISTITUTO LUIGI STURZO, Ιταλία

RESEARCH PATHS Εταιρεία Έρευνας, Ελλάδα

Siena Art Institute Onlus, Ιταλία

VsI “Lyderystes ir verslo akademija”, Λιθουανία


ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ:

Παραδοτέο 1:

Το πρώτο παραδοτέο του προγράμματος CERTIFY, δηλαδή η Έρευνα για το Σύστημα Προσλήψεων στην Αγορά Εργασίας του Πολιτιστικού και Δημιουργικού Τομέα σε έξι ευρωπαϊκές χώρες έχει ολοκληρωθεί. Μπορείτε να βρείτε και να κατεβάσετε το αρχείο εδώ.

Παραδοτέο:

Σύντομος οδηγός για τη σχέση mentoring και ψηφιακής αφήγησης.

Η ΟΜΑΔΑ

Ο Σπύρος Κόκκοτας σπούδασε νομικά στην Ελλάδα (Πτυχίο Νομικής 1994), και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο από το Πανεπιστήμιο του Σαουθάμπτον (1995), και διδακτορικού διπλώματος από το Τμήμα Νομικής του Πανεπιστημίου του Εδιμβούργου (2006), με τίτλο “The Contradictions of Labour and the Legal Regulation of Employment”, στο οποίο διαπραγματεύεται την Φιλοσοφία του Δικαίου, την Κοινωνιολογία του Δικαίου, το Εργασιακό Δίκαιο, και τις εργασιακές σχέσεις. Συμμετείχε στο πρόγραμμα S@TM project. Είναι συνεκδότης του ψηφιακού βιβλίου “Storytelling in Science Education-Experiences and Perspectives”, το οποίο ήταν  απότοκο της εμπειρίας αυτού του προγράμματος.  Μέχρι στιγμής έχει συντονίσει επιτυχώς δύο ευρωπαϊκά προγράμματα για λογαρισμό της Research Paths (STEM4youth & NARSPI)  Είναι δικηγόρος στο δικηγορικό Σύλλογο Πειραιά  από το 2000 και  ειδικεύεται στο εργατικό δίκαιο και τις εργασιακές σχέσεις, στο ενοχικό δίκαιο, και το εταιρικό δίκαιο.

O Αθανάσιος Βέρδης είναι Επίκουρος Καθηγητής στο τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, και διδακτορικού διπλώματος από το Ινστιτούτο Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου του Λονδίνου. Ειδικεύεται σε ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους έρευνας και αξιολόγησης. Έχει δημοσιεύσει εργασίες για την σχολική αποτελεσματικότητα, την παραπαιδεία, την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση τα ιεραρχικά γραμμικά μοντέλα, την ανάλυση κατά Rasch και τις φαινομενολογικές και εθνογραφικές μεθόδους στην εκπαιδευτική έρευνα.

Ο Μιχάλης Κασούτας διδάσκει στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (από το 2008 έως σήμερα). Το 2010, κατόπιν πρόσκλησης, ολοκλήρωσε με επιτυχία το κορυφαίο πρόγραμμα επαγγελματικής ανταλλαγής του Στέιτ Ντιπάρτμεντ των Η.Π.Α. (International Visitor Leadership Program – IVLP) στο αντικείμενο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις Η.Π.Α. Το 2013 διετέλεσε Εκπαιδευτικός Σύμβουλος της Ειδικής Γραμματέως του Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων Εξωτερικού, Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και Αποκέντρωσης. Είναι πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, και είναι διδάκτορας στο πεδίο «Αξιολόγηση και Εκπαίδευση: Το Μοντέλο Αξιολόγησης της Στοχαστικοκριτικής Σκέψης», στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.Επιπροσθέτως, έχει ολοκληρώσει βασικές σπουδές στην ψυχολογία -BSc(Hons)Psychology- στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο της Αγγλίας (Open University, Milton Keynes, UK) καθώς και το Πρόγραμμα Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (Π.Ε.ΣΥ.Π.) της ΑΣΠΑΙΤΕ. Μιλά τρεις ξένες γλώσσες: Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά. Δημοσίευσε άρθρα σε Ελληνικά και Διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Συμμετείχε στο πρόγραμμα S@TM (Storytelling @Teaching Method) Comenius Project και σχεδίασε με συνεργάτες τα δύο μαθήματα διδασκαλίας εξ αποστάσεως, τα οποία δημοσιεύθηκαν στoν ιστόχωρο του προγράμματος καθώς και στο STEM4youth. Παράλληλα διδάσκει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ως Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό στο αντικείμενο της εκπαιδευτικής αξιολόγησης.

H Νεφέλη Αναγνωστοπούλου είναι συντηρήτρια έργων τέχνης. Έχει ένα δίπλωμα Ι.Ε.Κ. στη συντήρηση αρχαιολογικών υλικών (Αθήνα, Ελλάδα), ένα δίπλωμα Ι.Ε.Κ. στη συντήρηση έργων τέχνης και πτυχίο BA(Hons) του πανεπιστημίου Camberwell College of Arts, London στη συντήρηση αρχειακού υλικού και χαρτιού. Έχει επιμορφωθεί στη μουσειακή εκπαίδευση. Συνεχίζει τις σπουδές της προκείμενου να αποχτήσει πτυχίο στις «Σπουδές στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό» στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Εργάζεται ως συντηρήτρια από το 2001 και έχει μεγάλη εμπειρία σε διάφορα υλικά και τεχνικές. Έχει εργαστεί σε έργα μεγάλης σημασίας όπως η συντήρηση του ιστορικού κτηρίου του Εθνικού Θεάτρου στην Αθήνα, Ελλάδα. Οι τομείς δραστηριοποίησής της είναι η συντήρηση, η μουσειακή εκπαίδευση και οι εικαστικές τέχνες.